het laatste deel - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Mireille Brummelen - WaarBenJij.nu het laatste deel - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Mireille Brummelen - WaarBenJij.nu

het laatste deel

Blijf op de hoogte en volg Mireille

21 Februari 2014 | Vietnam, Hanoi

Hallo!! Ik weet dat mijn verslagen ineens ophielden maar ik heb de afgelopen tijd alleen wifi en dis alleen mij tefoon.en daar loopt deze pagi a nogal eens vast en gaat het typen ook niet echt super.zodra ik weer tijd heb en een laptop komt het goed! Ms dat ik alleen nog een geheugensteuntje nodig heb.tot snel!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mireille

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 4539

Voorgaande reizen:

31 December 2013 - 25 Februari 2014

Rondreis Azie

Landen bezocht: