Hue - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Mireille Brummelen - WaarBenJij.nu Hue - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Mireille Brummelen - WaarBenJij.nu

Hue

Blijf op de hoogte en volg Mireille

29 Januari 2014 | Vietnam, Hoi An

Goed aangekomen ook weer in HUe. Een best wel grote stad, verdeeld door de zogenaamde parfum rivier. Je hebt hier een oude citadel die vroeger bewoond werd door de keizer en het is weer net alsof je in China bent. De eerste dag heb ik die citadel bezichtigd en gisteren heb ik êen fiets gehuurd en ben ik naar wat verder afgelegen plekken gegaan. Best trots op mezelf, alles gevonden zonder wegenkaart! En het verkeer hier is een grote chaos. Mensen hier zijn best raar. Op de markt duwt iedereen elkaar en schreeuwen ze...niets beschaafde aziaten...Ik heb het nu wel gezien hier, langer in Hoi an blijven had beter geweest denk, maar ik ga nu naar de trein. Die zal lekker volzitten zo een paar dagen voor het nieuwjaar. Op weg naar Hanoi, het laatste Vietnam deel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hoi An

Mireille

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 4537

Voorgaande reizen:

31 December 2013 - 25 Februari 2014

Rondreis Azie

Landen bezocht: