spijbelen - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Mireille Brummelen - WaarBenJij.nu spijbelen - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Mireille Brummelen - WaarBenJij.nu

spijbelen

Blijf op de hoogte en volg Mireille

19 Januari 2014 | Cambodja, Khett Siem Reab

pffff soms zijn dingen echt zo zonde van je tijd en geld..... Dit retreat bijvoorbeeld, wat een nepzooi zeg.....ik kan er echt een boek van schrijven....
De yoga in de ochtend is echt geen yoga maar een combinatie van stretchen en pilates...de meditatie wordt vaak geleid door iemand die eerst nog tovershows deed als hoofdbaan en nu 11 maanden in dit gedoe zit...en de eigenaar zelf lijkt op zo een kabouter (alleen langer) van het efteling sprookjesbos. Daar is er toch een die wat dingen mompelt..nou daar kun je hem mee vergelijken. Hij zegt alleen maar vage dingen, somt allerlei onzinnige dingen op... Hij heeft een groot probleem met de wereld hoe die nu is...
De meesten mensen hier zijn inmiddels al gehersenspoeld, allemaal ergens rond de 20 ofzo, eerste keer zo een ervaring dus alles is amazing en great (er zitten hier hoofdzakelijk overdreven australiers en amerikanen)
Ik ben aangekomen met een leuke australische vrouw, Jillian, die er net zo over denkt en vandaag zijn we gaan spijbelen... De fietsen hier gepakt en naar Siem Reap gefiets, heen en terug ongeveer 28 km en dat was het echt waard! Koffie en thee gedronken, markt bezocht, voetmassage genomen :)
Alleen is ze er net vandoor gegaan, ze had hier nog 4 dagen maar kon dat echt niet meer opbrengen, helaas.. Ik heb morgen nog een dagje hier en ik ga misschien wel weer naar de stad fietsen. Ik kijk wel of ik dan dinsdag na het ontbijt weg ga of gewoon al meteen in de ochtend zodat ik meer tijd in de stad heb.. Echt jammer, ik had me er erg op verheugd.
De ochtend is het leukste van de hele dag (met het eten mee, want dat is wel erg goed) om 5 uur in de ochtend nu elke dag cardiooooooo :)

  • 19 Januari 2014 - 17:18

    Frank En Marianne:

    Hoi!!
    Wat ontzettend leuk om al je verhalen te lezen! Wat maak je veel mee! Helaas hebben we de staatsloterij niet gewonnen anders waren we langsgekomen ; )
    Wel jammer van dit retreat, zonde!
    Voor de komende tijd, geniet en heel veel plezier!!
    Hier alles goed!

    Veel liefs, Frank en Marianne

  • 19 Januari 2014 - 22:27

    Marjon:

    Jammer dat de retreat zo tegen valt maar gelukkig heb je ook al een heleboel mooie en leuke dingen mee gemaakt en staat er nog een hoop leuks te wachten. Succes nog even daar en ik wacht weer op je nieuwe verslag!!! xxx

  • 20 Januari 2014 - 16:06

    Jan Rouschop :

    Jammer van de retreat maar je hebt intussen al zoveel dingen gedaan, gezien en beleefd dat je kritisch wordt. Je hebt na je reis in ieder geval een heleboel te vertellen.
    Ook uit negatieve ervaringen kun je leren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Khett Siem Reab

Mireille

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 4522

Voorgaande reizen:

31 December 2013 - 25 Februari 2014

Rondreis Azie

Landen bezocht: